2 Eylül 2015 Çarşamba

BEN ANLAMIYORUM... YA SEN?


  Sadık Hidayet, Modern İran edebiyatının önde gelen     düz yazı ve kısa hikaye yazarıdır.

   17 Şubat 1903'te Tahran'da doğdu, 9 Nisan 1951'de             Paris'te 48 yaşında intihar etti.

    BEN ANLAMIYORUM... YA SEN?

   Cehennemliklerin suçu seks ve içki idi.
   Cennetliklerin mükafatı da seks ve içki...
   Gelecektekiler bizim saflığımıza gülüyorlar.
   Sen anlıyor musun?
   Ben anlamıyorum!

   Huri ve fahişenin farkı nedir?
   Biri Allahın çalışanı, diğeri kulunun...
   İnananlarına rüşvet olarak huri veren Allah ve genelev olan cennet!
   Hangisi günahsız?
   Çaresizlikten karnını böyle doyuran fahişe mi?
   Yoksa vücudunun hazzı, kulların iyi işlerinin mükafatı olan huri mi?
   Sen biliyor musun?
   Ben bilmiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder