17 Eylül 2015 Perşembe

Yine mi Eylül acısı




Seni sancılı bir azı dişi gibi
beynimin dibine çöreklenmiş köklerinle,
yüreğimin sızlamasına aldırmadan
söküp attım.

Yatmadım ebruli gülüşlü anıların altına
.
Selam bile vermedim,
kiraz ağaçlarının
kızıl dudaklarına...

Seni sancılı bir azı dişi gibi,
yeşillerle öpüşen mavi dünyamdan,
en güzel melodilerin  isyanlarıyla birlikte
söküp attım.

Koklamadım adına şarkılar yapılan çiçekleri,
açılmadı kollarım,
loş ışıklarda raks eden fahişelerin;
umut veren bakışlarına...

Seni sancılı bir azı dişi gibi,
verimli yağmurların yalvarmalarına bakmadan
çocuklarımın ekmeğini veren topraktan;
bir ayrık otu söker gibi
söküp attım.

Üzülmedim gelinciklerin kısa ömrüne

ve  kanmadım güneşin
 Eylül öpücüğüne...

Seni attım
yoksun artık.
Ama
ben de yokum...

Üstün İzat          19.09.1985 - Berlin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder